و آن کسی را که
دوست داری
نصف دیگر تو نیست،
او تویی
اما جایی دیگر...❤️
+ نوشته شده در پنجشنبه هفدهم اسفند ۱۳۹۶ ساعت 22:47 توسط زینب
|
جانم از غم بر لب آمد، آه از این غم، چون کنم
باعث خوشحالی جان غمین من کجاست؟
ای صبا یاری نما اشک نیاز من ببین
رنجه شو بنگر که یار نازنین من کجاست؟
دور از آن آشوب جان و دل، دگر صبرم نماند
آفت صبر و دل و آشوب دین من کجاست؟
محنت و اندوه هجران کشت چون وحشی مرا
مایه ی عیش دل اندوهگین من کجاست...؟