دختری که رهایش کردی...

+ نوشته شده در دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت 18:2 توسط زینب  | 
سلام دوستان  
اینجا دلنوشته های یه دختر تنهاست
امیدوارم از این وبلاگ خوشتون بیاد
با تبادل لینک موافقم

خوش به حال گیاهان که عاشق نورند....
و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست....
نه وصل ممکن نیست...!!!
همیشه فاصله ای هست...!!!
و عشق صدای فاصله هاست...!!!!
صدای فاصله هایی که غرق ابهامند....!!!
همیشه عاشق تنهاست...!!!
××××××××××××××

لمس کن تا بدانی...

لمس کن کلماتی را
که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…
لمس کن نوشته هایی را
که لمس ناشدنیست و عریان…
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار…
لمس کن لحظه هایم را…
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن…
همیشه عاشقت میمانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام

××××××××××××××××××

بی تو

تمام شعرهای ناگفته ام را

تمام اشک های حلقه در چشمانم را

روی نیمکت کهنه زندگی

در کنار  تمام بی تو بودن ها

با فرو بردن بغض گلویم

پایین می فرستم

و به دست فراموشی می سپارم

بی تو

نه یادت نجاتم داد

نه خاطزاتت تسکینم

چرا نگاهم کردی...؟

چرا حرفهایم را خواندی...؟

چرا...؟

سالهاست که بیهوده در انتظارت ماندم

ماندم و تو نیامدی...

×××××××××××××

وقتی که دیگر نبود


من به بودنش نیازمند شدم...


وقتی که دیگر رفت


من به انتظار آمدنش نشستم...


وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد


من او را دوست داشتم...


وقتی که او تمام کرد


من شروع کردم...


چه سخت است تنها متولد شدن...


مثل تنها زندگی کردن...


مثل تنها مردن...

××××××××××××××


بـه نسـیمی هـمه ی راه بـه هـم می ریـزد

کـی دل سنگ تـو را آه بـه هـم می ریـزد

سنگ در بـرکه می انـدازم و می پنـدارم

با همـین سنـگ زدن مـاه بـه هـم می ریـزد

عـشق ، بـر شانـه ی هـم چـیدن چـندیـن سنـگ است

گـاه می مـاند و نـاگـاه به هم می ریـزد

آن چـه را عـقل بـه یـک عـمر به دست آورده است

دل بـه یـک لحـظه ی کـوتـاه به هـم می ریزد

آه ! یـک روز هـمین آه تـو را مـی گـیرد
گـاه یک کـوه به یـک کـاه بـه هـم می ریـزد

×××××××××××××××

_________,*-::-*
___00_____00,*-::-*
_00000___00000,*-::-*
000000000000000,*-::-*
0000000000000000,*-::-*
_00000000000000,*-::-*
___0000000000,*-::-*
_____00000,*-::-*
_______00,*-::-*
_____0,*-::-*
____*-::-*_____00____00
__*-::-*____00000___0000
_*-::-*____000000000000000
_*-::-*____0000000000000000
__*-::-*____00000000000000
____*-::-*____0000000000
______*-::-*_____00000
_________*-::-*____00
______________,*-::-*
_______________,*-::-*
___00_____00,*-::-*
_00000___00000,*-::-*
000000000000000,*-::-*
0000000000000000,*-::-*
_00000000000000,*-::-*
___0000000000,*-::-*
_____00000,*-::-*
_______00,*-::-*
_____0,*-::-*
____*-::-*_____00____00
__*-::-*____00000___0000
_*-::-*____000000000000000
_*-::-*____0000000000000000
__*-::-*____00000000000000
____*-::-*____0000000000
______*-::-*_____00000
_________*-::-*____00
______________,*-::-*
_______________,*-::-*
___00_____00,*-::-*
_00000___00000,*-::-*
000000000000000,*-::-*
0000000000000000,*-::-*
_00000000000000,*-::-*
___0000000000,*-::-*
_____00000,*-::-*
_______00,*-::-*
_____0,*-::-*
____*-::-*_____00____00
__*-::-*____00000___0000
_*-::-*____000000000000000
_*-::-*____0000000000000000
__*-::-*____00000000000000
____*-::-*____0000000000
______*-::-*_____00000
_________*-::-*____00
  • خانه
  • آرشیو وبلاگ
  • عناوین نوشته ها
نوشته‌های پیشین
  • بهمن ۱۴۰۳
  • شهریور ۱۴۰۳
  • اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مرداد ۱۴۰۲
  • اردیبهشت ۱۴۰۱
  • اردیبهشت ۱۴۰۰
  • فروردین ۱۴۰۰
  • مهر ۱۳۹۹
  • آبان ۱۳۹۸
  • مرداد ۱۳۹۸
  • تیر ۱۳۹۷
  • فروردین ۱۳۹۷
  • اسفند ۱۳۹۶
  • بهمن ۱۳۹۶
  • دی ۱۳۹۶
  • آذر ۱۳۹۶
  • آبان ۱۳۹۶
  • مهر ۱۳۹۶
  • شهریور ۱۳۹۶
  • مرداد ۱۳۹۶
  • تیر ۱۳۹۶
  • خرداد ۱۳۹۶
  • اردیبهشت ۱۳۹۶
  • فروردین ۱۳۹۶
  • اسفند ۱۳۹۵
  • بهمن ۱۳۹۵
  • دی ۱۳۹۵
  • آذر ۱۳۹۵
  • آبان ۱۳۹۵
  • مهر ۱۳۹۵
  • شهریور ۱۳۹۵
  • مرداد ۱۳۹۵
  • تیر ۱۳۹۵
  • خرداد ۱۳۹۵
  • اردیبهشت ۱۳۹۵
  • فروردین ۱۳۹۵
  • آرشيو
پیوندها
  • یک دقیقه سکوت♥
  • فریاد بــــــــــــــــی صدا♥
  • کلبه احساس من♥♥
  • کلبه عاشقی♥
  • ما به دنیا امدیم...اما...دنیا به ما نیامد♥♥
  • خالی ام از احساس
  • قلب یخی♥♥♥
  • تنهای بیدار در طلوع آرزوها♥
  • دوسش دارم♥
  • تقصیر دلم نیست تماشای تو زیباست♥♥♥
  • ...رفتی...؟به سلامت ♥
  • بخرش♥
  • lovely♥♥
  • تنهایی♥
  • دل بارونی♥♥
  • "نه پسر نه دختر"♥♥
  • هوای دلتنگی♥
  • زیباترین تجربه من♥
  • یه عاشق♥
  • دل کده♥
  • *بهانه باران*
  • تنهــــــــــــا♥
  • love me♥♥
  • ♥ ♥ ♥ JUST LOVE ♥♥♥
  • غریبه آشنا♥
  • ღ❤❤ پسری از جنس شیشه ❤❤ღ
  • کلبــــــــــــــــــهـ عشق♥♥
  • ب علاوه خدا....منهی همه♥♥
  • alone-boy♥♥
  • قدمگاه قلم♥
  • شکرم اس ام اس♥
  • خون دل ♥
  • ♥دخترستان♥
  • غروب دریا♥♥♥
  • هیچکس همراه نیست(تنهای اول)♥♥
  • حرفای زیبا و قشنگ♥♥
  • قول و قرار ♥♥
  • میـــــــــــــــــــــــر♥♥♥♥
  • امروز♥♥♥♥
  • یه دنیا حرف از دفتر خاطرات♥♥
  • آرایش 2013♥♥
  • مطالب عاشقانه♥♥
  • چشم انتظار♥♥♥
  • در سراي ما چه بشكن بشكنه♥♥♥
  • KING OF LOVE♥♥♥
  • ساعت شني♥♥♥
  • با تو غرق تنهايي♥♥♥♥
  • ♥♥عاشقانه هاي مجازي♥♥
  • ......خ.....و.....ا.....ب.....
  • عشق و دوستي
  • عروسك تنهاي من
BLOGFA.COM