پنجشنبه است
برای صرف یک قهوه ی دونفره ندارمت!
برای قدم زدن در خیابان ندارمت!
به اندازه ی آپلود کردن عکست در صفحه ام ندارمت!
نیستی...
برای تماشای فیلم پنجشنبه شب سینما نیستی...
برای یک سلفی دونفره ی عاشقانه نیستی!
می بینی چقدر نیستی؟ چقدر ندارمت؟
پنجشنبه است...
تو هستی
اما من ندارمت...
+ نوشته شده در پنجشنبه یکم تیر ۱۳۹۶ ساعت 17:11 توسط زینب
|